יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

פורסמו שתי עמדות סגל בנושא הצעת מדף

בחודש אוקטובר 2013, פורסמו שתי עמדות סגל רשות ניירות ערך ("הרשות") בעניין הצעת ניירות ערך לציבור באמצעות דוח הצעת מדף.
 
עמדה משפטית 103-30 (לנוסח המלא, לחץ כאן), המפרטת את המקרים בהם נדרש תיקון של תשקיף המדף טרם הצעת ניירות ערך לציבור באמצעות דוח הצעת מדף (זאת, עד לאישור חקיקה בנושא, במסגרת יישום ההקלות הרלוונטיות שהוצעו במתווה המעודכן להקלות ברגולציה).
 
עמדה משפטית 103-31 (לנוסח המלא, לחץ כאן), המפרטת את המקרים שיחייבו פרק זמן של שלושה ימי עסקים ממועד פרסום דוח הצעת המדף ועד למועד תחילת התקופה להגשת הזמנות.
 
נהנית מהפוסט? הירשם לבלוג וקבל עדכונים על תכנים חדשים ישירות למייל! 
כל המידע הנכלל באתר ובניוזלטר זה הינו בבחינת מידע כללי בלבד, אינו מיועד לענות על הצרכים הייחודיים של כל יחיד או ישות, ואינו בגדר חוות דעת מכל סוג שהוא או המלצה או ייעוץ משפטי או ייעוץ אחר. בנוסף, המידע האמור מהווה סקירה תמציתית ולא מלאה של העדכון הרלוונטי ולפיכך אינו מהווה תחליף לקריאת הנוסח המלא שלו ולבחינת מכלול ההשלכות הנגזרות מכוחו. אין ודאות בדבר עדכניות המידע ביום בו הוא מתקבל או כי המידע ימשיך להיות עדכני ונכון גם בעתיד. מנהלי האתר ו/או המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי בכל הקשור לפרסום דלעיל. על הקורא/ת לקבל ייעוץ מקצועי ספציפי לפני נקיטת כל פעולה משפטית או אחרת המסתמכת על הפרסומים באתר או בניוזלטר.
 
 
 

אין תגובות: