יום שלישי, 26 ביוני 2012

רשות החברות הממשלתיות פרסמה חוזר בנושא השתתפות בישיבות דירקטוריון

ביום 6 ביוני 2012, פרסמה רשות החברות הממשלתיות חוזר בנושא השתתפות של מי שאינם חברי דירקטוריון בישיבות דירקטוריון חברה ממשלתית וועדותיו.

החוזר קובע כי ההשתתפות בישיבות דירקטוריון חברה ממשלתית וועדותיו מותרת לחברי הדירקטוריון אשר מונו לתפקידם כדין. כמו כן, מותרת השתתפותו של נציג רשות החברות הממשלתיות, בהתאם לסעיף 27(ב) לחוק החברות הממשלתיות, התשל"ה-1975. 

החוזר מוסיף וקובע כי: (א) אין מקום להשתתפותם של גורמים נוספים, כגון עובדי החברה או עובדי משרדי הממשלה, בישיבות הדירקטוריון וועדותיו, אלא אם אותם גורמים הוזמנו לצורך הצגת עמדתם בנושא מסוים (ולא כחלק מהפעילות השוטפת של הדירקטוריון); ו- (ב) אין באמור לעיל כדי למנוע השתתפותם של נושאי משרה בכירים בחברה (כגון מנכ"ל, סמנכ"ל כספים, יועץ משפטי, מבקר פנימי וכיו"ב), ככל שדירקטוריון החברה החליט כי נוכחותם של הגורמים האמורים בישיבות הדירקטוריון נדרשת באופן קבוע, לצורך הצגת עמדתם המקצועית.

להלן קישור לנוסח המלא של החוזר, כפי שפורסם באתר רשות החברות הממשלתיות.

נהנית מהפוסט? הירשם לבלוג וקבל עדכונים על תכנים חדשים ישירות למייל!
כל המידע הנכלל באתר זה הינו בבחינת מידע כללי בלבד, ואינו בגדר חוות דעת או ייעוץ משפטי מוסמך. בנוסף, האמור לעיל מהווה סקירה תמציתית ולא ממצה של העדכון הרלוונטי ולפיכך אינו מהווה תחליף לקריאת הנוסח המלא שלו. על הקורא/ת לקבל ייעוץ מקצועי ספציפי לפני כל פעולה משפטית או אחרת המסתמכת על הפרסומים באתר. המחברים ומנהלי הבלוג אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים.

אין תגובות: