יום חמישי, 14 במרץ 2013

רשות ניירות ערך פרסמה מכתב לאנטרופי

היום (14.3.2013) פורסם באתר רשות ניירות ערך ("הרשות") מכתב ששלחה הרשות לאנטרופי שירותי מחקר כלכלי בע"מ ("אנטרופי") בנושא הסדרת פעילות חברות ייעוץ למוסדיים בנוגע להצבעה באסיפות כלליות.
 
הגופים המוסדיים בוחרים לעיתים להיעזר בחברות ייעוץ חיצוניות לצורך ניתוח וקבלת החלטות הצבעה מושכלות יותר ("חברות הייעוץ"). במכתב ציינה הרשות, בין היתר, כי היא בוחנת בימים אלו את מתכונת ההסדרה של פעילות חברות הייעוץ, וכי היא צפויה לפרסם בעתיד הקרוב מסמך להערות הציבור בעניין זה.
 
עוד צוין במכתב, כי לנוכח כוונת אנטרופי לגבות דמי טיפול מהחברות הציבוריות לצורך קיום דיון מוקדם עמן באשר לנושאים המובאים לאישור האסיפה הכללית, מבקשת הרשות להתריע כבר בשלב זה, עוד קודם לסיום הטיפול בקשר עם מסמך ההסדרה להערות הציבור, כי אפשרות גבייה כאמור הינה בעייתית, לנוכח ניגודי העניינים הפוטנציאליים שהיא מגלמת. הובהר במכתב כי אף שאין מדובר בעמדה סופית של הרשות, בכוונתה לפרסם אותה לחברות הציבוריות, שכן אלו מתבקשות להחליט בימים אלו בנוגע לביצוע תשלום שנתי כאמור לאנטרופי.
 
לנוסח המלא של המכתב, לחץ כאן.

במסמך עקרונות ראויים לפעילות חברות ייעוץ למוסדיים, שפרסמה הרשות ביום 21.3.2013, להערות הציבור, צוין, בין היתר, כי אנטרופי הודיעה כי בשלב זה לא תגבה דמי טיפול כאמור.
 
נהנית מהפוסט? הירשם לבלוג וקבל עדכונים על תכנים חדשים ישירות למייל!
כל המידע הנכלל באתר ובניוזלטר זה הינו בבחינת מידע כללי בלבד, אינו מיועד לענות על הצרכים הייחודיים של כל יחיד או ישות, ואינו בגדר חוות דעת מכל סוג שהוא או המלצה או ייעוץ משפטי או ייעוץ אחר. בנוסף, המידע האמור מהווה סקירה תמציתית ולא מלאה של העדכון הרלוונטי ולפיכך אינה מהווה תחליף לקריאת הנוסח המלא שלו ולבחינת מכלול ההשלכות הנגזרות מכוחו. אין ודאות בדבר עדכניות המידע ביום בו הוא מתקבל או כי המידע ימשיך להיות עדכני ונכון גם בעתיד. מנהלי האתר ו/או המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי בכל הקשור לפרסום דלעיל. על הקורא/ת לקבל ייעוץ מקצועי ספציפי לפני נקיטת כל פעולה משפטית או אחרת המסתמכת על הפרסומים באתר או בניוזלטר.
 
 

 

אין תגובות: