יום שלישי, 15 בינואר 2013

פורסמו הבהרות הרשות ביחס לתיקון 20 לחוק החברות

רשות ניירות ערך ("הרשות") פרסמה היום עמדת סגל משפטית בנושא שאלות ותשובות ביחס לתיקון 20 לחוק החברות, שעניינו תנאי כהונה והעסקה בחברות ציבוריות ובחברות אגרות חוב ("התיקון").

לפוסט שפורסם ב"עניין חברתי" במועד כניסתו לתוקף של התיקון - לחץ כאן.

בעמדת הסגל האמורה צוין, בין היתר, כי לאור שאלות רבות שהגיעו לפתחה של הרשות, מצא לנכון סגל הרשות לפרסם קובץ ראשון של שאלות שהופנו אליו בקשר עם התיקון ועמדתו ביחס אליהן.

לקישור לנוסח המלא של עמדת הסגל האמורה כפי שפורסמה באתר הרשות - לחץ כאן.

בנוסף, פורסמו היום באתר הרשות כללי יעל - כללי רישום וגישה לתיבת דואר מאובטח במערכת דואר אלקטרוני מאובטח (לקישור לחץ כאן). הכללים האמורים יכנסו לתוקף ביום 13.2.2013, ועל פי המצוין באתר הרשות, במועד זה ייכנס לתוקף תיקון 38 לחוק ניירות ערך (לקישור לחץ כאן) והתקנות לפיו (לקישור לחץ כאן).
 
נהנית מהפוסט? הירשם לבלוג וקבל עדכונים על תכנים חדשים ישירות למייל!
כל המידע הנכלל באתר ובניוזלטר זה הינו בבחינת מידע כללי בלבד, ואינו בגדר חוות דעת מכל סוג שהוא או המלצה או ייעוץ משפטי או ייעוץ אחר. בנוסף, האמור לעיל מהווה סקירה תמציתית ולא ממצה של העדכון הרלוונטי ולפיכך אינו מהווה תחליף לקריאת הנוסח המלא שלו. מנהלי האתר ו/או המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי בכל הקשור לפרסום דלעיל. על הקורא/ת לקבל ייעוץ מקצועי ספציפי לפני נקיטת כל פעולה משפטית או אחרת המסתמכת על הפרסומים באתר או בניוזלטר.

אין תגובות: